مردم ابرکوه در راهپیمائی امروز خواستار شدند

اعلام موضع شفاف برخی از خواص و محاکمه سریع سران فتنه

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: نماز گزاران جمعه ابرکوه در پایان نماز جمعه  این هفته، با شرکت در  یک راهپیمائی خواستار مجازات سران فتنه شدند.

مردم ابرکوه با سر دادن شعار فتنه گر بی حیا ننگت باد، بر نقش سران فتنه در آشوب روز 25 بهمن تأکید و پایان رأفت اسلامی در قبال آنان را خواستار شدند.

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهائی بر ضد استکبار جهانی به عنوان طراح این توطئه و دیگر توطئه هائی که در سالیان مختلف بعد از انقلاب اسلامی بر ضد نظام اسلامی صورت گرفته است این برنامه ها را تلاش هائی مذبوحانه خواندند که در عزم پایدار ملت اسلامی در ادامه مسیر کمترین تأثیری نخواهد داشت.

مردم ابرکوه همچنین با سر دادن شعارهائی از قبیل کروبی و موسوی نوکر استکبارند و نوکر آمریکائی شرمت باد، سران فتنه را نمونه بارز مفسد فی الارض خواندند که با

همکاری با سران خود باعث ریخته شدن خون جوانان ایران اسلامی شده اند.

راهپیمایان همچنین با سر دادن شعارهائی، ضمن محکوم نمودن مواضع چند پهلوی برخی از خواص ، این مواضع را باعث ریخته شدن آب به آسیاب دشمن ذکر نمودند و موضع گیری شفاف کسانی را که خود را جزئی از انقلاب می خوانند، ولی در عمل با مواضع خود چیزی به غیر از این مسئله را به اثبات می رسانند، خواستار شدند.

آنان بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی  از قیام مردم مصر تأکید و بر حمایت از مواضع روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پافشاری نمودند.

این راهپیمائی با قرائت قطعنامه ای که با تکبیر مردم مورد تأئید قرار گرفت به اتمام رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا